RSS

D Boom Teledyski

Wyświetlono wiadomości znalezione dla frazy: D Boom Teledyski






Temat: System of a Down
System of a Down – amerykański zespół muzyczny,
którego członkowie pochodzą z Armenii. Grupa gra metal alternatywny
z elementami ormiańskiego folku.
Kwestia stylu, w którym gra System of a Down jest sporna.
Najogólniej ujmując grają oni połączenie ciężkiego rocka z elementami
muzyki ormiańskiej. Najczęściej jednak można się spotkać ze stwierdzeniem,
że jest to metal alternatywny, rock alternatywny.
Wielu fanom nie odpowiada klasyfikowanie grupy do wyżej wymienionych
gatunków. Uważają oni, że zespół wytworzył swój własny,
odrębny styl, który nazwali soil - od poprzedniej nazwy zespołu.
"Soil" to także nazwa piosenki z płyty System of a Down.

3 listopada 2005 r. w Lizbonie w Portugalii otrzymali nagrodę MTV Europe
Music Awards w kategorii Najlepszy alternatywny wykonawca i dali krótki
występ, na którym zagrali utwór B.Y.O.B. (Bring Your Own Bombs)
8 lutego 2006 r.
System of a Down otrzymali nagrodę Grammy w kategorii Best Hard Rock Performance za piosenkę B.Y.O.B.
W maju 2006 r. zespół wstrzymał swoją działalność. Jak powiedział gitarzysta,
Daron Malakian - po 10 latach działalności dobrze byłoby
zrobić przerwę. Podczas ostatniego koncertu zapewnił, iż powrócą,
ale nie wiedzą kiedy.

Obecni członkowie
Serj Tankian – wokal, instrumenty klawiszowe, gitara elektryczna (sporadycznie)
Daron Malakian – gitara elektryczna, wokal
Shavo Odadjian – gitara basowa
John Dolmayan – perkusja ( od 1997 )

Dyskografia
*System of a Down (1998)
*Toxicity (2001)
*Steal This Album! (2002)
*Mezmerize (2005)
*Hypnotize (2005)

Teledyski
"War?" System of a Down (1998)
"Sugar" System of a Down (1998)
"Spiders" System of a Down (1999)
"Chop Suey" Toxicity (2001)
"Toxicity" Toxicity (2002)
"Aerials" Toxicity (2002)
"Boom" Steal This Album! (2003)
"B.Y.O.B." Mezmerize (2005)
"Question!" Mezmerize (2005)
"Hypnotize" Hypnotize (2005)
"Lonely Day" Hypnotize (2006)

kapel1044 dnia Śro 16:43, 20 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy





Temat: Trick Trick - "The Villain" 28 Październik
Jak podaje KOCH Records , 28 października możemy się spodziewać nowego albumu pochodzącego z Detroit rapera Trick Trick.

Sam raper ogłosił iż na albumie będą go wspierali: Eminem, Kid Rock, Ice Cube, Guilty Simpson, Paradime, Diezel, Esham, Guilty Simpson, and Royce da 5'9. Pierwszym singlem z płyty będzie "Let It Fly" ft/ Ice Cube, teledysk jest w trakcie montażu i wkrótce trafi do sieci.

Trick Trick w wypowiedzi dla radia powiedział: "Czuje się wspaniale z tym że wreszcie pokaże trochę dobrej muzyki w tej grze. Każda piosenka jest perfekcyjnie skomponowana.Może się trafić coś co zostało napisane zajebiście szybko ale pokazuje piękno rapu więc chce ostrzec reszte: Jeśli mnie nie szanujesz , to tym albumem zmienię Twój tok myślenia."

Christian Mathis znany również jako Trick-Trick - afro-amerykański raper pochodzący z Detroit. Trick-Trick pokochał muzykę dzięki swej matce, która śpiewała razem z jazzową legendą - Albertą Adams. Dorastał słuchając muzyki z gatunku gospel, soul oraz funk. W młodości był wielkim fanem Phila Collinsa oraz Georga Clintona. Później zainteresowała go muzyka hip-hop, m.in. N.W.A oraz Public Enemy. Pseudonim Trick wywodzi się z zamiłowania artysty do kobiet, w przyszłości został zmieniony na Trick-Trick by pasował do pseudonimu jego przyjaciela - Click-Click. Christian Mathis zaczął swą przygodę z muzyką w 1992, gdy podpisał kontrakt z wytwórnią Click Boom Records.

Jako nastolatek wstąpił do gangu, w wyniku czego był zamieszany m.in. w bójki co przyczyniło się też do skazania go za morderstwo. Ostatecznie został uniewinniony a po opuszczeniu zakładu karnego postanowił zająć się muzyką. W 1995 stworzył wraz z The Goon Sqwad utwór zwany "Booty Bounce", który okazał się hitem. Pod skrzydłami wytwórni Innersound, jego singel został sprzedany w nakładzie ponad 400 tysięcy egzemplarzy. W 2004 stworzył album The People vs. #90 U.S. wydany przez Motown/Universal Records.





Temat: Hip hop zginie
Fakt jest faktem, prawdziwy hip hop istnieje tylko w Undergroundzie.
Stało się, koniec legalnego i zarazem prawdziwego hip hopu nadszedł już dawno.

...Najpierw trzeba zrozumieć hip hop,
dwa, trzeba wiedzieć, co się robi i po co to wszystko,
Uważam, że doszedłem do tych dwóch motywów...
Niestety większość "Przeraperów" (w sensie Hip Hopolo-wców)
nie potrafi skleić rymów ze sobą, tak jak robią to ci kolesie z Verby.
Nie wiedzą wogóle OCB w tym wszystkim, a Legalne płyty i teledyski są tylko po to, żeby mieć hajs...
Sam wiem, jak długo trzeba tworzyć prawdziwą płytę, która trafi do Tych ludzi, którzy mają mnie słuchać, którzy też wiedzą OCB.
Po co piszę o tym tutaj? Prawdopodobnie dlatego, żeby ktoś zrozumiał co nieco i spojrzał na hip hop z innej strony...
Teksty muszą płynąć z serca, muszą być prawdziwe, zapisywane przemyślenia na kratkach, obojętnie gdzie sie nie jest,
a nie, że siedzi sobie koleś i wymyśla tekst w domu, później jedzie do UMC , a Ci jeszcze zmienią tekst, może wogóle dadzą inny, przysłany do nich od fanki...
Verbę można porównać z Lepperem, albo Mandaryną, mają ze sobą dużo wspólnego.
nie wiem sam czy trzymam się tematu, czy nie... ale piszę dalej.

Najczęściej w mediach wypowiadają się osoby które też nie mają pojecia o prawdziwym hip hopie. Własnie przez takich ludzi, "Polska Cała" właśnie Tak postrzega HIP HOP a nie inaczej...
Nie będę pisał z czym jest powiązana cała ta subkultura.
Wymienię na przykład Graffiti... a szerokie spodnie i kaptury przecierz nie mają prawie z tym nic wspólnego...

w Październikowym ślizgu ktoś napisał że hip hop powinien być jak polski Punk rock... i ja się z tym zgadzam. Punk jest dostępny wszędzie.
jest grany na imprezach, łatwo dostać różne kawałki...
a przedewszystkim nie jest Medialny. To jest właśnie dobre.

Boom na Hip Hop nie przejdzie tak szybko.
Szczególnie się stara o to wydawnictwo UMC... (tutaj bez komentaża)
Nie mogłem uwierzyć, że Endefis, dobry polski skład poszedł do UMC, tylko po to, żeby zgarnąc hajs... pierwsza płyta była dobra... a druga, brak mi słów. Własnie przez takie akcje, hip hop mknie przez tunel na którego końcu jest tabliczka "My nie chcemy hip hopu, nie sprzedaje się już"
Niestety, do takiego momentu trzeba Trochę poczekać...

"Słucham hip hopu - znam hip hop" , dwa inne wyrazy...

Teledysk "Przystankersi" to doskonała parodia obecnego hip hopu...

Skejting... ? ja rozumiem przez to jazdę na desce i rolkach,
a nie jest on powiązany z hip hopem...
Można pełno rzeczy łączyć z hip hopem.
Graffiti, sporty, zocha, melanże, dobry staff, styl bycia, ubierania się...
to tylko takie przykłady, ale ONE NIE SĄ w 100% powiązane z hip hopem / Rapem!!!

Hip hop to 50% Ludzie - 50% Muzyka

Tak mniej więcej uważam Ja.
Napisałem to tylko po to, żeby ktoś kto to przeczyta, zrozumiał co nieco...
a nawet nieźle się rozpisałem hahaha. jak ktoś chce mnie do gazety dzwońcie 670997112



Temat: J-Rockowe CD w Polsce
ech... widze, ze zasadniczy watek potoczyl sie w nieco odmiennym od zalozonego kierunku. administracyjnie moge napomknac, ze to WY ten watek tworzycie, a ja nie wiem jak go podzielic, wiec bedzie jaki bedzie ;]
Niom, ja sie w dużej mierze zgadzam z Hime, bo na pewno nie chciałabym, żeby j-rock stał sie czymś powszechnie znanym itp, bo m.in w tym wszystkim jest fajne to, że nie wszyscy to znają, geez, me nie lubi jak coś jest 'na topie' i wszystcy za tym szaleją _^_;

Jak dla mnie dywagacje na temat 'kiedy bedzie szalenstwo na j-rock to...' sa zuplenie bezsensu __^__. J-rock przez najblizsze 10 lat nie bedzie w Polsce poplarny, a juz o ZADNYM szalenstwie na jego punkcie nie ma mowy ==;;. Dlaczego?
Otoz... jak przecietny Polak relaguje na slowo 'Japonia'? 'cing ciang ciong'... na 'japonska muzyka' ? 'hahahaha'... na 'j-rocker' <kiedy go widzi>? 'pedal' albo 'laska'... ew. najpierw 'ale laska' a potem 'pedal'... I myslicie ze cos cos w mentalnosc ludzi szybko zmieni? albo ze polepszenie dostepnosci plyt spowoduje wielki boom na j-rocka? Mowy nie ma prxzeciez _^_.
ze swojej strony chcialbym dodac, ze to nie o masowa popularnosc japonskiej muzyki chodzi. na jakim poziomie umyslowego rozwoju (lub tez niedorozwoju) polskie spoleczenstwo jest, kazdy chyba wie. musze jednak przyznac, ze grono fanow japonskich dzwiekow sie powieksza. celowo nie uzylem slowa fandom, bo nie wiem czy o fandomie mozna mowic. w kazdym razie fanow jest wiecej niz bylo to rok, czy dwa lata temu. oczywicie mam na mysli polskich sluchaczy jmusic w Sieci, bo tylko to bjestem w stanie zaobserwowac.

ale o przecietnyhch kupowaczy MANGAzynu, ktorzy hide wymawiaja 'hajd', slyszeli jedna lub dwie jego piosenki i sie podaja za wielkich fanow.
Ale taki ktos zpotem kupi byc mzoe nastpena plyte, dowie sie wiecej i bedzie 'prawdziwym fanem' (BTW odkad to fanowstwo oceniamy po ilosci przesluchanych mp3/obejrzanych teledyskow?) a jak mu sie nie spodoba to bedzie standard, tzn. plyte odstawi
problem fanostwa (heh, alez to brzmi ==") tez jest ciekawa sprawa. czy warto dzielic fanow na prawdziwych i nie prawdziwych? lepiej byloby zapytac, czy wogole komus wolno takiego podzialu dokonywac? na to pytanie nie odpowiem. mysle, ze kazdy sobe na to pytanie powinien odpowiedziec.
w tej kwestii nie chodzi oczywiscie o ilosc. przynajmniej o ilosc przesluchanych utworow. bo jezeli chodzi o ilosc ogladanych (i nie koniecznie teledyskow), to nieco inny problem.
i bedzie dalej chodzil i rozpowiadal ze 'jrock to gowno'... To Cie nie wkurza?
wiem, ze to pytanie nie jest skierowane do mnie. ale spotkalem wiele osob, ktore to wkurza. oczywiscie stwierdzenie to nie bylo postawione wprost, ale smiec mi sie chcialo jak kilka osob na jednym z forow (nie poswieconych niczemu co ma zwiazek z japonia, ale nie powiem na jakim forum to bylo i kto :P) uporczywie walczylo (na slowa) z indolencja szarej masy, rzeklbym nawet: ciemnej ;]

chcialbym dodac, ze ta dygresja jest dygresja i ma niewiele wspolnego z tematem cd, na ktory sie juz wczesniej wypowiedzialem :>



Temat: Ulubiona piosenka
Teledysk Fugees to jest jak laska siedzi w kinie i se spiewa ;D Tak to wygladalo jak dobrze pamietam a co do ulubionych piesni to bedzie tak:

Late Night Alumni - Empty Streets
Audio Bullys-This Road
Beyonce-Bonnie & Clyde
Billy Joel-We Didn't Start The Fire
Blank & Jones feat. Steve Kilbey-Revealed
Bob Marley-Rebel Music (3'o clock in the rain)
Carlos Santana feat. Dido-Feels Like Fire
Chicane feat. Bryan Adams-Don't Give Up
Chicane feat. Tom Jones-Stoned In Love
Chicane-Saltwater (the thrillseekers rmx)
Delerium feat. Leigh Nash-Innocente (falling in love) (dj tiesto remix) w orginale tez jest swietna
Delerium feat. Sarah Mclachlan-Silence (dj tiësto in search of sunrise remix)
Depeche Mode-Enjoy Silence
DJ Tiesto feat. Matt Hales-UR
Elvis Presley-Always On My Mind <-- jeden z najcenniejszych dla mnie LongPlay'i w mojej kolekcji. A longplay zwal sie Separate Ways
Eurythimcs-Sweet Dreams + rmx angello & ingross i wersja Marlyn Manson'a
Evermore-It's Too Late (dirty south rmx)
Faithless-We Come 1 <-- ale tylko w nowej wersji z Forever Faithless
Ferry Corsten feat. Simon Le Bon-Fire
Flash Brothers feat. Tiff Lacey-Faith In LOove
Gentelman-Superior
George Michael-Flawless(go to the city)
Goose-Black Gloves <-- z reklamy Heinekena z Romario ... leci przed meczami LM
Gorillaz-El Manana
Gorillaz-Kids With Guns <-- ten basik jest piekny
Haddaway-What Is Love
Iron Butterfly-In A Gadda Da Vida <--- to przez starego Ale utwor naprawde dobry
Jan Wayne-Miami Sunset (markus shulz mix)
Jasefos feat. Claire Van Der Boom-Do What U Want (max graham afterhours in montreal mix)
Jean Michel Jarre- Oxygen czesc od 1 do 13 zdecydowanie dwa najlepsze albumy Janka aha no i jeszcze utwor Summer Presto
Johnny Cash-Bonanza <--- jezeli sie slyszy sample tego utworu na najpiekniejszej imprezie swiata i dodatkowo widzi ta zajebista wizualizacje to szok ... tam trzeba bylo byc
Jose Amnesia feat. Jennifer Rene-Louder
Jose Gonzalez-Heartbeats <-- piekny utwor z reklamy Sony Bravia
Junior Jack feat. Robert Smith-Da Hype (warren clarke mix)
Kosheen-Hide U (john creamer & stephnae K rmx)
Led Zeppelin-Stairway To Heaven
Lenny Kravitz-Again
Lexy & K Paul-Love Me Baby i Vicious Love
Linval Thompson-I Love Marijuana <-- kto ogladal Eurotrip ten wie
Marek Grechuta-Dni Których Nie Znamy i Korowód [*]
Mark Norman-TouchDown
Mark Otten vs. Carrie Skipper-Serene Goes By (menno de jong bootleg)
Markus Schulz-First Time
Mary J. Blige-Baggage
Micheal Jackson-Beat It
Moby-Extreme Ways i Flower
Modjo-Lady
Moguai-U Know Y
Motorcycle-As Rush Comes ... w rmx Gabriel & Dresdena tez swietne
Myslovitz-Długość Dźwieku Samotności
Nalin & Kane-Open Your Eyes
No Doubt-Don't Speak ... wersja kwartetu smyczkowego to potega
Oceanlab-Sattelite i Sirens Of The See
Outwork feat. Mr Gee-Elektro (the cube guys delano rmx)
Parker & Hanson-Let Me Be (vocal mix) <-- piekny wokal ... ATB zagrał to na Nature One ... i jest ten utwor na In Search Of Sunrise 5 Tiesto
Paul Oakenfold-Hypnotized (deepsky rmx)
Phunk A Delic-Rockin' (benjamin bates rmx)
Piotr Szczepanik-Goniąc Kormorany, Kochać, Nigdy Więcej
Planet Funk-Stop Me <-- najlepszy utwor jaki slyszalem w reklami Coca-Coli
Prodigy-Firestarter, No Good, MindFields, Spitfire
Przemysław Gintrowski-Zmiennicy
Queen-Another One Bites The Dust, Bicycle Race
Rasmus Faber-Get Over Here (spencer & hill rmx)
Red Hot Chilli Peppers-Road Trippin'
Roger Sanchez-Another Chance, Take a Chance, Again
Royskoop-What Else Is There
Sarah Mclachlan-Black (william orbit rmx) i Sweet Surrender (tiesto rmx)
Savage Garden-To The Moon And Back, Break Me Shake Me, Truly Madly, Deeply
Scarface-Suicide
Schiller feat. Jette Von Roth-Der Tag Du Bist Erwacht
Seeed-Release
Steve Angelo-Voices (eric prydz rmx)
Sting-Desert Rose
Switch-A Bit Patchy (kenny dope rmx)
Telepopmusik-Breathe
The Chemical Brothers feat. Richard Ashcroft-The Test <--- cover, remake utworu Czesław Niemen-Pielgrzym
The Killers-Mr Brightside (jacques lu cont rmx)
The Turtles-So Happy Together
The White Stripes-Seven Nation Army
Tiga-Sunglasses At Night
Till West & DJ Delicioust-Same Man
Travis-Side
Tube Tech-Riders On The Storm i The End
Way Out West-MindCircus (gabriel & dresden mix)
Yahel-Voyage
BT-The Force Of Gravity (tiesto rmx)
Zombie Nation-Kernkraft 400 (dj gius rmx)
The Cranberries-Zombie
Young Parisians-U Write The Rules
Cicada-The Things You Say (dirty south rmx)

No to jest taki skrocik ....

dnia 2006.12.28 17:03, w całości zmieniany 1 raz



Temat: DAMUZ BIRTHDAY 28.04/piatek/Pub zajazd pocztowy
Pub Zajazd Pocztowyul. Jednosci 78 Zielona Gora

28.04.2006/Piatek/MODNY PIATEK/DAMUZ BIRTHDAY

line up:

Bartenders Flair SHOW-pokaz Mistrza Polski brmanow!

Pokaz Mody- COCCON- Anna Mlynarska

DJ LEAD /Radiostacja/Warszawa/
Damuz&OLGIS(Ola Pokorska)Vocal/ WARSZAWA
zapraszam

www.analogprof.pl

Lead - Rafal Wodzinski, DJ i prezenter Radiostacji z muzyka klubowa zwiazany od 2000 roku,
gra od poczatku 2004. W roku 2001 rozpoczal cotygodniowy cykl audycji z muzyka house trwajacy do 2004 r.
w podwarszawskim Radiu Bogoria. Ten program nosil nazwe House Vibes.
Lead prezentowal w nim najnowsze nagrania z gatunku muzyki house i goscil djow takich jak:
WaWa (warszawa/defected), Matush, Sunny, Igor, Pelcu, Szymon S, Trip, Arsen, Ola, Wojtas, Dudson, Yacobee i wielu innych.
Rezydentami piatkowych wieczorow w House Vibes byli DJ`e Arsen i Trip laueraci "Pierwszych Kotow 2002" z Piekarni.
Oprocz House Vibes, na antenie tej stacji dzieki niemu pojawila sie w jako jednej z pierwszych polskich rozglosni radiowych lista Vinyl Charts Polska. Z jego inicjatywy powstala rowniez nocna audycja pod nazwa Mocny Koktajl Nocny w ktorym prezentowano house i drum`n`bass. Goscmi tej audycji byli miedzy innymi dj`e Simba i Zyguli. W 2003 roku Lead zajmowal sie organizowaniem imprez housowych w swoim rodzinnym miescie (Grodzisk Mazowiecki) w niewielkim klubie Opty. Ponadto byl pierwszym managerem agencji bookingowej Different Colours. W 2004 roku przeszedl do Radiostacji, gdzie zostal prezenterem, a pozniej rowniez osoba odpowiedzialna wspolnie z dj`em Sunnym, a nastepnie z Adamusem za programy klubowe Dancefloorstacja i Klubostacja. Gral w warszawskich klubach takich jak: Faberge, Venue, Lucid, Luzztro, Balsam, Barbie Bar, Imago, Vanilla, Zoo, Melodia, Egoist, Organza i Opium oraz Soda Bar (lodz), Narrangaset (lodz), Klub 68 (Lublin), Midgard (Krakow). Gral z djami: Ian Carey (Defected/USA), Stonebridge (Stoneyboy/SE), Pete Haywood (UK), WaWa (Defected/PL), Matush (PL).Gra: soulfull & funky house, deep house, electro house

Ola Pokorska-Mieszka w zyrardowie, choc pochodzi z Sochaczewa. Podstawy muzyki poznala w klasie fortepianu w zyrardowskiej szkole muzycznej. Spiewa od zawsze, scenicznie zadebiutowala w przedszkolu. Potem w wielu konkursach regionalnych i ogolnopolskich zdobywala, solo lub z zespolami liczne nagrody. W wieku 17 lat podjela nauka spiewu pod okiem Tadeusza Kondora. Po ukonczeniu liceum, rozpoczela studia w Warszawie dalej kontynuujac nauke spiewu. Wtedy tez poznala Krzysztofa Swietka (Boom Box) z ktorym przez kolejne trzy lata wspierali wokalnie Jacka Stachursky`ego. Szybko okazalo sie, ze scena to jej zywiol i ze stosy ksiazek, uporzadkowane oraz zaplanowane zycie prawnika zamieni chetnie na zycie w biegu, "na walizkach". Od tego momentu wszystko sie zmienilo. Nagrala pierwsza w zyciu plyte studyjna, potem przyszla kolej na teledyski, do tego doszly dwie plyty "LIVE" bedace zapisem tras koncertowych (z jednej z nich zostal nawet przygotowany material DVD). Wiele sie nauczyla, baaaaaardzo duzo koncertowala, nabywala doswiadczenie, lecz ciagle pracowala nie na swoj sukces. Kiedy ten etap w zyciu zostal zamkniety, Mietek Jurecki (Budka Suflera) zaproponowal jej stworzenie wlasnego zespolu. Od 2003 roku, Olga tworzy, spiewa, pracuje w i dla LOGO, z ktorym w 2005 roku wydala plyte „Za Twoj czuly szept”. We wrzesniu tego samego roku, podjela wspolprace z DJ`em Damuzem



Temat: Muzyka lat 70-tych i 80-tych...
Classix Nouveaux

Brytyjski zespół powstały w Londynie w 1979 roku. W połowie lat 80. był jednym z najpopularniejszych zespołów w Polsce. Paradoksalnie na Wyspach Brytyjskich nie odniósł sukcesu. W Polsce Ludowej była natomiast prawdziwą gwiazdą. Grupa istniała do końca 1983 roku a następnie zawiesiła swoją działalność wznawiając ją jeszcze kilkakrotnie. Liderem zespołu był charyzmatyczny Sal Solo (jeden z pierwszych muzyków ogolonych kompletnie na łyso).
Debiutancka płyta ukazała się w 1981 roku pt. Night People. W roku następnym światło dzienne ujrzał album La Verite. Warto podkreślić, że płyta ta ukazała się też w Polsce nakładem firmy Tonpress, co na tamte czasy było sporym wydarzeniem (wprawdzie płyta wydana została jako reedycja po kilku latach). W 1983 roku Classix Nouveaux nagrał ostatnią płytę pt.Secret. Wszystkie trzy płyty były do siebie podobne w swoim charakterze, chociaż wśród polskich fanów CN najgorzej przyjęta została płyta ostatnia. Zespół aż trzy razy koncertował w Polsce. W 1983 roku wystąpił w Warszawie, co zostało udokumentowane w filmie Pawła Karpińskiego pt. "To tylko rock" (film obrazował boom na muzykę rockową w Polsce na początku lat 80.) Następnie przyjechał do Polski w 1984 roku oraz w sierpniu 1985 roku (Sal Solo zaprezentował się z solowym recitalem na festiwalu w Sopocie).
Pomimo tego, że w Wielkiej Brytanii piosenki Classix Nouveaux nie zdobyły nawet znikomej popularności i grupa była w sumie słabo znana brytyjskiej publiczności , w Polsce ich kolejne nagrania trafiały na czołowe miejsca Listy Przebojów Programu Trzeciego, prowadzonej przez M. Niedźwieckiego. W 1984 roku Classix Nouveaux przeżywał szczyt popularności w naszym kraju. Oprócz przeboju Heart From The Star wylansował jeszcze kilka innych hitów.
Pod koniec 1984 roku lider zespołu Sal Solo spróbował sił indywidualnie, nagrywając kawałek San Damiano i firmując go swoim nazwiskiem. Utwór ten zdobył w Polsce oszałamiającą popularność zajmując kilka razy z rzędu pierwsze miejsce trójkowej listy przebojów. Do utworu tego Sal Solo nakręcił teledysk, którego twórcą był Paweł Karpiński.
W 1985 roku Sal Solo nakładem firmy MCA wydał swój solowy album pt. Heart And Soul. Płyta na Wyspach Brytyjskich przeszła bez echa, natomiast w Polsce cieszyła się wielką popularnością. Sal Solo , chyba z w dzięczności dla polskiej publiczności, nagrał utwór pt. Poland (Your Spirit Won't Die), który zresztą również odniósł duży sukces na polskiej liście przebojów.
Sal Solo wylansował jeszcze w 1985 roku kilka przebojów a następnie słuch o nim oraz o Classix Nouveaux zaginął. Po kilku latach o samym zespole pamiętały już tylko osoby, które wychowywały się słuchając Listy Przebojów Trójki...





Strona 2 z 2 • Znaleźliśmy 106 wyników • 1, 2